سئو چیست؟ - seo چیست؟ - بهینه سازی سایت | سئو کاربرتر

برترین سئو کار سئو کار

ما به راحتی سایت شما رو به رتبه 1 گوگل میرسونیم تا شما به درامد بالا دست پیدا کنید.
با یک تماس میتوانید از نوع عملکرد ما آگاه شوید.
مهندس ابراهیمی : 09126108515

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی موادی هستند که به منظور زیبایی و حفظ ظاهر استفاده می شوند. انسان های اولیه در زمان خود از رنگ های سرخ مانند خون انسان برای رنگ آمیزی صورت خود استفاده میکردند.و از چربی های حیوانات یا گیاهان برای محافظت از پوست یا از بین بردن بوی نامطبوع بدن استفاده میکردند. با گذر زمان زنان مصر جور دیگری از مواد طبیعی مانند زرده ی تخم مرغ یا سرب برای آرایش مو و چشم خود استفاده میکردند.

امروزه تقاضا برای خرید لوازم آرایشی بسیار زیاد است به طوریکه در هر ثانیه حداقل 27 رژلب به فروش میرسد.این لوازم برعکس زمان قدیم از مواد شیمیایی تشکیل شده است که دانشمندان و متخصصان درصدد این هستند تا این مواد شیمیایی را  با مواد طبیعی یا حداقل با کمترین میزان مواد سمی جایگزین و تولید کنند. لوازم آرایشی دارای ترکیبات شیمیایی متعددی است که برای خوشبو و خوشرنگ شدن این لوازم از این ترکیبات استفاده میکنند.

لوازم آرایشی مرغوب بایستی ضدحساسیت باشد و به طور کلی باعث بسته شدن منافذ پوست صورت و  موجب پیدایش جوش نشود.

نگه داری از لوازم آرایشی

نگهداری از محصولات آرایشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این مواد بیشترین تماس را با پوست انسان دارد و سهل انگاری در نگه داری از آنها میتواند مشکلات زیادی از جمله حساسیت های پوستی را به همراه داشته باشد.

در ادامه به نکاتی در رابطه با نگه داری از لوازم آرایشی اشاره میکنیم:

لوازم آرایشی بخاطر ترکیباتی که دارند باید به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری شوند. نور خورشید باعث کهنگی محصول و یا تغییر میزان غلظت آن می شود. پس لوازم آرایشی خود را باید در محل خشک و خنک و به دور از رطوبت نگه داری کنیم چرا که رطوبت باعث تولید و رشد باکتری ها می شود که در نهایت به محصول و پوست ما آسیب وارد میکند.

برخی لوازم آرایش به گفته ی متخصصان بایستی در یخچال نگه داری شوند. زیرا دما ثابت است و خیلی سرد یا خیلی گرم نمی شود. بعضی از لوازم مانند دارو ها و محصولات موضعی مثل روغن های گیاهی یا پماد ها و کرم ها مخصوصا کرم های دور چشم بهتر است در یخچال نگه داری شوند تا عمر طولانی تری داشته باشند. به گفته ی برخی محققان نگه داری عطر در یخچال نیز میتواند به ماندگاری آن کمک کند. برای این محصولات یخچال های کوچکی طراحی شده اند که باعث راحتی حمل و نقل این لوازم میشوند.

حمام و توالت مکان‌های مناسبی برای نگهداری محصولات آرایشی نیست, چرا که گرما و رطوبت این محیط میتواند باعث فاسد شدن لوازم و از بین رفتن آنها شوند. وقتی برای اولین بار در محصولی را باز میکنید این محصول در معرض اکسیژن قرار میگیرد و این اکسیژن است که به فاسد شدن لوازم کمک میکند, که رطوبت و گرما میتواند این فرایند را تسریع ببخشد.

هرگز لوازم آرایشی خود را و همچنین ابزار های آرایشی مانند براش و قلم موهای خود را با کسی شریک نشوید.زیرا احتمال سرایت بیماری از این راه بسیار زیاد است و با یک سهل انگاری باید مدت ها برای برگرداندن سلامتی خود تلاش کنید. رژلب ,تیغ , موچین و براش های مخصوص رژگونه و لوازم پودری از مهمترین لوازمی هستند که از شریک شدن این محصولات با دیگران باید جلوگیری کنید.

انواع لوازم آرایشی

لوازم آرایشی انواع مختلفی دارد مانند

  • لوازم آرایشی بدن

لوازم آرایش بدن به معنای استفاده از کرم پودر ها به منظور کانتور کردن و برجسته کردن عظلات است که حتی بین آقایان نیز محبوبیت زیادی دارد. که با اینکار نواقص و عیوب بدن را میتوان پوشش داد. اما این لوازم تنها به معنای رنگ آمیزی بدن نیست و میتوان به لوسیون ها و کرم های محافظتی و حتی عطر اشاره کرد.

  • لوازم آرایشی صورت

همانطور که میدانید لوازم آرایشی صورت انواع بسیار متفاوت و گوناگونی دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

محصولات زیرسازی به منظور آماده کردن پوست برای آرایش مانند پرایمر صورت, کانسیلر صورت و دور چشم, ضد آفتاب و مرطوب کننده ها

محصولات رنگ پوست برای تغییر رنگ و پوشش عیوب صورت مانند کرم پودر ها , پنکیک و ضد آفتاب های رنگی

همچنین محصولات رنگی برای زیبایی و برجستگی صورت مانند کانتور, هایلایتر ها, رژ گونه و رژ لب

و در آخر محصولات آرایش چشم مانند خط چشم های رنگی , ریمل و سایه ی چشم

 

  • لوازم آرایشی مو

این محصولات از اهمیت کمی برخوردار هستند اما با استفاده ی حتی مقدار کمی از این محصولات میتوان از ریزش و صدمه به مو ها جلوگیری کرد. محصولاتی مانند

سرم و روغن های گیاهی که برای شفافیت مو ها به کار میروند

موس مو که موهارا بسیار حجیم و خوش فرم نشان میدهد

لوازم رنگی کردن موها مانند رنگ مو و دکلره یا شامپو های تغییر رنگ

  • لوازم آرایش ناخن

آرایش ناخن امروزه در سراسر دنیا و همچنین ایران مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته شده و برای اینکار آرایشگر های بسیار زیادی پا به این عرصه گذاشتند که از لوازمی مانند لاک ناخن, ناخن های مصنوعی, سوهان ناخن, ست های مانیکور و پدیکور و همچنین لاک ها و روغن های تقویتی برای محافظت از ناخن ها استفاده میکنند.

 

معیار های خرید لوازم آرایشی اینترنتی

تنوع محصولات: از یک سایت خوب و معتبر انتظار میرود تا طیف گسترده ای از لوازم آرایشی را به نمایش بگذارد تا کاربر قدرت انتخاب داشته باشد.

اطلاعات کامل: محصولات باید توضیحات کامل و دقیقی  داشته باشند تا خریدار بتواند محصول مناسب را برای خود پیدا کند.

جست و جوی آسان: خریدار باید بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را از بین محصولات گوناگونی که به او ارائه شده است پیدا کند.

نظر کاربران: مصرف کننده باید بتواند نظر بقیه افراد را در رابطه با محصول مورد نظر خودش بخواند و بهترین محصول را انتخاب کند.

>>یکی از انتخاب های شما میتواند حسام استور باشد. این فروشگاه اینترنتی از بهترین و معتبرترین سایت های پخش لوازم آرایش در مهرشهر کرج است که برترین محصولات با بالاترین کیفیت و قیمت های مناسب به شما عرضه میکند.<<

خرید لوازم آرایشی عمده در کرج

انتخاب یک عمده فروش معتبر برای تامین اجناس بسیار مهم است و اگر شما عمده فروشی پیدا کنید که بتواند لوازم آرایش ویتربن شما را با بهترین طرح تامین کند میتواند گام بزرگی در کسب و کارتان باشد.

خرید عمده به شما این امکان را میدهد که برای فروشگاه های خود بهترین اجناس با بهترین کیفیت را با قیمت پایینتر خریداری کرده و به صورت تکی به فروش برسانید

 

شما میتوانید بهترین محصولات را به صورت عمده و تکی در مهرشهر کرج, از سایت و همچنین فروشگاه های معتبر حسام خریداری کنید و بهترین کیفیت را با ما تجربه کنید.

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • سعید ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی