سئو چیست؟ - seo چیست؟ - بهینه سازی سایت | سئو کاربرتر

برترین سئو کار سئو کار

ما به راحتی سایت شما رو به رتبه 1 گوگل میرسونیم تا شما به درامد بالا دست پیدا کنید.
با یک تماس میتوانید از نوع عملکرد ما آگاه شوید.
مهندس ابراهیمی : 09126108515

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

باربری

باربری در ایران

بار بری در ایران یکی از کسب و کار های پر درامد وپر کار برد است. روزانه افراد زیادی هستند که اسبا کشی انجام میدهند هیچکس بار خود رابا دست جا به جا نمیکند چون اسیب جسمانی زیادی را میزنند.پس بهتر است با افراد بار بری هماهنگ کنند تا جابه جایی برای انها کمک کنند والبته در قبال جا به جایی هزینه ای را در یافت میکنند والبته امنیت را برای  افراد فراهم میکند.

هدف از بار بری بدون تخریب

اهداف زیادی وجود دارد که کمک میکن افرادی که در مشاغل بار بری کار میکنند بیشتر تلاش کنند . باید وسیله یا هرچیزی که به بار بری سپرده میشود کاملا سالم به مقصد برسد

اگر بار تخرب شده به مقصد برسد برخی از بار بری ها بیمه میکنند و برخی از بار بری ها تضمین زبانی میدهند که این نوع تضمین زیاد خوب نیست.

بیمه در باربریه میتواند کمک کند شما راحت تر یک باربری نزدیک را انتخاب کنیم ولی اگر بار را بری دور تر از شهر خود دارید و اگر باربری که انتخاب کرده داید بیمه نداشته باشد ان باربری معتبر نیست و امکان دارد در صورت تخریب وسایل های شما مبلغی را به شما ندهد ولی اکثر بار بری ها این کار را انجام میدهند تا جزو معتبر ترین باربری ها باشند .

خدمات بسته بندی

در خدمات بسته بندی افراد باربری بسیار مهارت خاصی دارند ولی شخص باید بلد باشد که بتواند کار هارا باسرعت و دقیق تر پیش ببرد افراد از کارتن ها و جعبه ها یونولیت هایی استفاده میکنن تا بنتوانند امنیت کار خود را بالا ببرند.

قیمت بسته بندی چگونه محاسبه میشود

در اتوبار طبق حجم بار و انتخاب اتومبیل که ایا اشما پیکان وانت باشد یا ماشین های سنگین تر قیمت ان فرق میکند والبته جنس کارتنی که در بسته بندی به کار میبرند و تمام ابزاری که استفاده میشود به قیمت کشیده میشود. والبته قیمت برای افراد خیلی مهم است.در نهایت اگر قیمت اهمیت دارد ولی بسته بندی نیز یک بحث مهم در باربری است.

فاصله مسیر در اتوبار

فرض کنیم که قرار است مسافت طولانی بار خود رابه باربری بسپاریم برای مثال از تهران تا سنندج برای این مسافت طولانی اتوبار بعد از علام به کارگرانش باید بسته بندی های محکم تری را نسبت به جنس بار تایین کنند البته جعبه یا کارتن ها هرچه محکم تر باشد مبلغ ان ها بالاتر خواهد بود باربری در مهرشهر

اهمیت ارزان بودن خدمات اتوبار

یکی از مهم ترین چیز که مامیتوانیم در نظر داشته باشیم سلامت اثاث یا بار ما است برای حفظ امنیت باید دقت داشته باشیم که گول ارزان بودن را نخوریم تابتوانیم بار خود را سالم به مقصد برسانیم. اتوبار وقتی گارگر مجرب تری را استخدام میکند قطعا به ان پول بیشتری داده شده که کار خود را دقیق تر و ماهرانه تر انجام بدهد مثلا بتواند اثاث مارا اصولی و ضد ضربه بسته بندی بکند پس بهتر است فریب قیمت پایین را نخوریم.

دسته بندی اثاث منزل

تمامی اثاث منزل در این کسب و کار به دسته های مختلفی دسته بندی شده است که ابعاد و جنس های مختلفی دارد که وضعیت جدا گانه ای دارد. مثلا:نوع بسته بندی لباس ظروف شکستنی وسایل بزرگ مثل یخچال لباس شویی و لوازم سنگین انواع مبلمان ومیز ها اگر چه هزینه زیادی بابت بسته بندی لوازم خانگی گرفته شود ولی اسیب رسی و تخریب  به لوازمی که  قطعا خیلی مهم است را به صفر میرساند.

تجربه افرادی که در باربری کار کرده اند

افرادی که در اتوبار مشغول به کار هستند میگویند:در صورتی که  بسته بندی درست انجام نشود نتیجه خوبی نخواهیم گرفت. اگر بصورت حرفه ای دسته بندی ها تشخیص داده نشود و کارتن یا جعبه مناسب و ضربه گیری به درستی انتخاب و انجام نشود هنگام باز کردن بار با چیز ناخوشایندی بر خورد خواهیم کرد .پس در این صورت بهتر است با دقت اتوبار خود را انتخاب کنیم و اسباب اثاثیه خود را به افراد حرفه ای بسپاریم.

متداول ترین نوع حمل اثاث

یکی ار متداول ترین روش ها برای حمل اثاث روش حمل زمینی است که با استفاده از اتومیبل های خاصی بار یا اثاثیه مارا حمل و از مبدا به مقصد میرسانند.یکی از دلایل حمل زمینی امنیت بالای ان است و البته هزینه کم تری بابت ان پرداخت میشود. اتو مبیل هایی مانند وانت یا نیسان محدودیت بار بری بیشتر را دارند ولی ماشینی مانند تریلی محدودیت کم تری دارد و فضای بیشتری را برای بار زیاد فراهم کرده است.

بارنامه چیست

بارنامه نوعی سند است که برای حمل و نقل های زمینی و هوایی استفاده میشود و در ان مبدا و مقصد بار  ذکر شده است علاوه بر این راجب مبلغ دریافتی حمل بار نوع و نام و توافقات بین فردی در ان نوشته شده است. بار نامه نوعی رسید برای در یافت کالا محسوب میشود در بارنامه راجب اصول خاصی نوشته نمیشود مگر این که  بین طرفین ذکر شده باشد. و نوعی اطمینان است که اگر به بار اسیبی برسد از طریق بارنامه راحت تر میتوان پیگیر شد چون موارد در ان قید شده است.

مقرراتی که راننده باید اهمیت زیادی به ان بدهد

  • بار رسانی به موقع
  • اهمیت به بار تا زمان رسیدن بار به مقصد
  • داشتن زمان بندی دقیق در تحویل بار به مقصد

مشخصلتی که باید در بار نامه ذکر شود چیست

ادرس گیرنده

ادرس فرستنده

تعرفه

مبلغ حمل

وزن بار

جنس بار

اگر بخواهیم وسیله هارامدتی در انبار نگهدار کنیم بسته درست بندی چه کمکی به مامیکند

اگر بخواهیم مدتی اساس خود را در محیطی مانند انبار نگهداری کنیم بسته بندی کمک زیادی به ما میکند زمانی که باربری  برای ارائه خدمات به منزل شما می اید میتوانیم از انها بخواهیم که وسایل مارا بصورت تخصصی تر بسته بندی کنند و به انها بگوییم که این لوازم مدتی در انبار میماند تا انها محکم کاری بیشتری را انجام بدهند. این روش کمک میکند که لوازم ما به دور از هرگونه خاک ویا حشرات بماند.

مراحل بارگیری حرفه ای

در ابتدا:

فهمیدن مبدا

تحویل بارنامه

اعطلاع پیداکردن راجب جنس بار

بسته بندی دقیق و حرفه ای

فهمیدن مقصد

خالی کردن بار بصورت اصولی و دقیق در مقصد مورد نظر

مهر و امضای بار نامه

نکات طلایی بسته بندی در باربری

اول بهتر است از وسایل ریز شروع کنیم و البته چیز های ریز شکستنی

نوشتن برچسب و نام وجنس کالا و البته یاداشت کوچکی که نشان دهنده محتویات داخلی ان باشد.

از انجاکه جنس جعبه مقوایی است نباید لوازم خیلی سنگیلی را داخل ان بگذایم وحتما بین لوازم شکستنی روزنامه یا لباس بگذاریم.

باید به فکر کارگری که بار را تخلیه میکند هم باشیم و داخل جعبه هارا خیلی سنگین نچینیم

استفاده ازم فوم و ضربه گیر برای لوازم اسیب پذیر

هرگز برای بستن درب کارتن ها از طناب استفاده نکنیم بهترین مورد استفاده از چسب ویژه بسته بندی است که از باز شدن کارتن جلوگیری میکند.

استفاده از کارتن های پنج سانتی برای لوازم تزئینی و شکستنی واجب است میتوان جعبه را از کارتن سازی تهیه کرد.

استفاده از نایلون های حباب دار بین ظروف شکستنی برای بهم نخوردن ظروف جلو گیری میکند.

روی کارتن ها جایگاه را مشخص کنید و روی انها بنویسیم.

در نتیجه

باربری در حمل و نقل اثاث بار های شرکتی و...به ما کمک بسیار میکند. در تمام کشورها برای جابه جایی لوازم سنگین یا زیاد از اتوبار استفاده میکنند برای اینکه از اسیب دیدن لوازم وبار جلو گیری میکند و در مقال ان مبلغ ناچیزی را در یافت میکنند ولی بار را کاملاضدضربه بسته بندی میکنند و لوازم را بیمه میکنند وبارنامه صادر میکنند در بارنامه تمام موارد قید میشود برای درست پیش رفتن کار از جعبه های از جنس کارتن محکم استفاده میکنند و برای حسن کار اجناس را دسته بندی میکنند .

  • ۰۱/۰۸/۲۱
  • سعید ابراهیمی

باربری

باربری در مهرشهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی